zondag 12 maart 2017

Bloom

De lente hangt in de lucht, heerlijk!

Spring is in the air, love it!!


Deze kaart maakte ik ook met de nieuwe stempels van Crafty Individuals. De Prachtige bloemen CI-466 kleurde ik in met mijn nieuwe polychromos potloden van Faber Catsell (dat kleuren is nog wel een dingetje hóór:)) Voor de achtergrond gebruikte ik pastelkrijt en de tickets CI-469 dit keer als achtergrondstempel.

This card is also made with the new Crafty Individuals stamps. The beautiful flowers CI-466 are colored with my new polychromos pencils of Fabel Castell. (I have to practice a bit more:)) For the background I used pastels and the tickets CI-469 as a background stamp.

10 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, die prachtig gekleurde bloemen op deze blauwe achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, Willy!
    Prachtige frisse zomerkleuren heb je ervoor gekozen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, Willy. En ik vind het inkleuren prima gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card Willy!!! :D
    Love it too! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Willy,
    leuk dat je nu ook voor het inkleuren met potlood gaat!!!
    Mooi dit resultaat!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke vrolijke kaart! Vind met sommige dingen het inkleuren ook nog steeds een dingetje, naar met heel veel oefenen gaat het steeds beter... :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier spat de lente van af! Prachtige in deze kleuren, Ik vind de achtergrond ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zomer in aantocht...... wat een leuke, vrolijke kaart! De bloemen komen heel mooi uit op de blauwe achtergrond, die volgens mij prima zijn ingekleurd, niks mis mee! Heel mooi gedaan!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!